پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226893
پيکاني ها به دنبال صعود به جام باشگاههاي آسيا
تاریخ انتشار : 1395/08/12 07:38:14
نمایش : 1154
مهاجم تيم فوتبال پيکان گفت: نگاهي جدي به رقابت‌هاي جام حذفي داريم که از اين طريق در مسيري کوتاه آسيايي شويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي آقاخان در مورد ديدار تيم فوتبال پيکان مقابل آلومينيوم اراک در مرحله يک‌شانزدهم نهايي جام حذفي اظهار داشت: خدا را شکر اوضاع تيم خوب است و هفته به هفته روند روبه رشدي را با توجه به نتايجي که در ليگ گرفته‌ايم، سپري مي‌کنيم. يک مقدار تعطيلات به روند خوب ما لطمه مي‌زند اما قطعاً ناهماهنگي به وجود آمده در بازي اول، در مسابقات بعدي درست مي‌شود.

وي افزود: شرايط جدولي خوبي داريم و با روحيه خوب و تمرکز مناسب آماده بازي فردا (چهارشنبه) مقابل آلومينيوم اراک مي‌شويم تا روند خوب‌مان را با صعود به مرحله بعد ادامه دهيم.

مهاجم تيم فوتبال پيکان در پاسخ به اين سؤال که آيا پيکان که برخي معتقدن بودند مدعي سقوط است اما حالا در بالاي جدول است، اين شرايط را مي‌تواند حفظ کند، گفت: شايد اينکه در ابتداي ليگ مي‌گفتند ما مدعي سقوط هستيم به واسطه نتايج ابتدايي و همچنين صعودمان به ليگ برتر بود. از سوي ديگر نتايج ما به تغييرات گسترده در پيکان و عدم شناخت کامل کادر فني از تيم برمي‌گشت که حالا تيم جا افتاده است.

آقاخان خاطرنشان کرد: خدا را شکر با هماهنگي به وجود آمده خودمان را به رتبه چهارم جدول رسانده‌ايم و با پتانسيلي که در تيم وجود دارد اين روند را مي‌توان همچنان حفظ کرد. از سوي ديگر يک نگاه جدي به جام حذفي داريم چون به کوتاهي اين مسير براي رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان آسيا آگاه هستيم. به همين خاطر و با شرايطي که تيم دارد خيلي اميدوار به کسب سهميه از طريق جام حذفي هستيم.

وي درباره بازي هفته يازدهم پيکان مقابل پرسپوليس اظهار داشت: فعلاً تمرکز اصلي‌مان روي بازي‌هاي حذفي است و به موقع درباره اين بازي فکر خواهيم کرد. با اين همه دوست داشتيم قبل از تعطيلات به مصاف پرسپوليس برويم تا با قدرت و با هماهنگي کامل مقابل حريف قرار بگيريم.

مهاجم تيم فوتبال پيکان تأکيد کرد: پرسپوليس حريف قدرتمندي است و نياز به تعريف ندارد ولي ما کاري به اسم پرسپوليس نداريم و براي برد به ميدان مي‌رويم. به نظرم بازي قشنگ و جذابي از آب درخواهد آمد و کار آساني مقابل اين پرسپوليس که يکي از دو مدعي اصلي قهرماني است، نخواهيم داشت.

آقاخان درباره اينکه آيا مثل استقلال مي‌تواند به پرسپوليس هم گل بزند، گفت: در بازي با استقلال گل زدم اما زياد دوام نياورد و بازي مساوي شد. به هرحال اگر کادر فني صلاح بداند و در اين بازي به من اجازه بازي بدهد، تمام تمرکزم روي موفقيت تيم است تا بتوانم با پاس گل يا زدن گل به موفقيت و نتيجه گرفتن پيکان کمک کنم.

وي در پايان گفت: اين بازي يکي از بازي‌هايي است که انگيزه همه بازيکنان را دوچندان مي‌کند و من هم مثل ساير بازيکنان اگر به ميدان بروم از انگيزه‌اي مضاعف براي بازي و حتي گلزني برخوردارم.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html